دسته‌بندی نشده

دیدار و سخنرانی مهندس عبدالنبی سواعدی باحضور پر شور مردم شهید پرور بستان

مهندس عبدالنبی سواعدی در دیدار و سخنرانی باحضور پر شور مردم شهید پرور بستان گفت: 🔹 از قانون توسعه متوازن و ظرفیتهای آن برای محرومیت زدایی حداکثر استفاده را خواهم کرد. 🔹از قانون توسعه متوازن برای رشد زیر ساختها و توسعه همه جانبه استفاده خواهم کرد.

مهندس عبدالنبی سواعدی در ادامه دیدار و سخنرانی در حضور مردم بستان گفت: 🔹 وزرات جهاد کشاورزی کارشناسان خبره را با استدلال آموزش آخرین روشهای نوین کشاورزی به کشاورزان استخدام کرد. 🔹کارشناسان خبره جهاد کشاورزی که ماموریت آموزش روشهای نوین کشاورزی را باید انجام می دادند در حال توزیع نهاده کشاورزی هستند. 🔹وزیر جهاد کشاورزی باید سالانه گزارش دهد بعد از استخدام این نیروهای متخصص چه تغییری در تناژ محصولات کشاورزی و وضعیت آن در شهرستانهای دشت آزادگان و هویزه اتفاق افتاده است.

در ادامه سخنرانی در جمع پر شور مردم بستان مهندس سواعدی ادامه داد و گفت: 💠همه ما سابقه اسارت داریم ما مردم دشت آزادگان و هویزه خصوصا مردم بستان در زمان محاصره اسیر بودیم. 💠هیچ کس تا به امروز برای حق اسارت ما مطالبه گری نکرده . 💠باید حقوق ما مطالبه شود باید در مجلس مطرح شود و در قانون بودجه برای جبران این مدت اسارت ما اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *